Bakım Tamamlanmıştır

Bakım Tamamlanmıştır IP Classımız değişmiştir Müşterilerimiz destek talebi açarak eski makine IP Adresi ve şifrelerini ileterek en fazla 15 dakika içerisinde yeni makine bilgilerini teslim alabirler.

13th Sept 2020
TeamSpeak3 IP Adresi Değişikliği

Şuan Tüm TeamSpeak3 Hizmeti Alan Müşterilerimiz Yeni TeamSpeak3 Sunucularına Geçmeleri Rica olunur.    Tüm Bilgileriniz Aynı şekilde aktarılmıştır.    Tek Değişen Şey IP Adresinizdir PORTLARINIZ Aynıdır    Yeni IP Adresiniz: 93.177.102.202    Bilgi;    Nasıl giriş sağlayacağım Yeni TeamSpeak3 Sunucuma ... Devamını Oku »

13th Sept 2020
Türkiye Lokasyon Bakım Duyurusu (RADORE)

Değerli Müşterilerimiz, Bu yaşadığımız sorunlardan müzdarip olduğunuzun farkındayız. Bunun için Cuma Gece 23:59 ile Cumartesi Sabah 06:00 arasında bir bakım yapacağız. Bu bakımda tüm problemlerimiz kökten çözülmüş olacağını umuyoruz. Bugün 23:59'dan itibaren 6 saat boyunca kapalı kalacağız bu sürede taşıma ... Devamını Oku »

11th Sept 2020
TeamSpeak3 Sunucu IP Değişikliği

Şuan Tüm TeamSpeak3 Hizmeti Alan Müşterilerimiz Yeni TeamSpeak3 Sunucularına Geçmeleri Rica olunur. Tüm Bilgileriniz Aynı şekilde aktarılmıştır. Tek Değişen Şey IP Adresinizdir PORTLARINIZ Aynıdır Yeni IP Adresiniz: 45.139.201.205 Bilgi; Nasıl giriş sağlayacağım Yeni TeamSpeak3 Sunucuma ? Önceden eğer TeamSpeak3 Sunucunuza ... Devamını Oku »

3rd Sept 2020
Türkiye Lokasyon Bakım Duyurusu (RADORE)

Değerli Müşterilerimiz, Yaşanan problemlerden ötürü bulunduğumuz yer ile anlaşmamızı erken sonlandırıp. DGN alan projemize geçiş yapılacaktır. 31.08.2020 Pazartesi Günü saat 04:00 - 08:00 arası geçiş yapılacaktır.. Sabrınız için teşekkürler.

29th Aug 2020
TeamSpeak3 Sunucu IP Değişikliği

Şuan Tüm TeamSpeak3 Hizmeti Alan Müşterilerimiz Yeni TeamSpeak3 Sunucularına Geçmeleri Rica olunur. Tüm Bilgileriniz Aynı şekilde aktarılmıştır. Tek Değişen Şey IP Adresinizdir PORTLARINIZ Aynıdır Yeni IP Adresiniz: 45.139.201.204Bilgi; Nasıl giriş sağlayacağım Yeni TeamSpeak3 Sunucuma ?  Önceden eğer TeamSpeak3 ... Devamını Oku »

16th Aug 2020
Kesinti Hakkında

Network izlemelerimiz ve analizlerimiz sonucunda sizin fark edemeyeceğiniz lakin izlemlerimize göre Türk Telekom alt yapısı kullanan tüm herkesin anlık olarak min 1 max 0 saniye'ye kadar bir kesinti yaşadığını gördük bunları ISP Firmamıza bildirdik en boş saatlerimiz olan Gece 04:00 ila - 05:00 arasında bakım yapmalarını ... Devamını Oku »

12th Aug 2020
Bağlantı Problemleri Çözüldü

Değerli Müşterilerimiz , Bağlantı Problemlerinin Komple Çözüldüğünü söylemek adına bu duyuru geçilmiştir herkese iyi çalışmalar dileriz.

8th Aug 2020
İzmir'den İstanbul Radore Lokasyona Taşınan Sunucular Hakkında.

İzmirde ki Sunucularımız İstanbul Radore Lokasyona Taşınmıştır. Makineler An itibari ile aktiftir.

Sunucu Sahiplerinin Makinelerini Teslim Alabilmeleri İçin Destek Talebi Oluşturmaları Önemli Rica Olunur.

 

178.20.227

178.20.224

 

IP Adresi ile başlayan Sunucu Sahipleri İçin Geçerlidir.

7th Aug 2020
Acil Bakım ve Çözüm Duyurusu

  Değerli Kullanıcımız; Sağlayıcımız olan Radore - Peer noktamızın aldığı yoğun ddos ataklar, tarafımıza bağlanan kullanıcılarımızın sadece Turktelekom ve Vodofone kanalını sature ettiği ön görülmüştür.Konu ile alakalı bu akşam 20:00 - 00:00 arası acil planlı bakım çalışması yaparak, Turktelekom ... Devamını Oku »

6th Aug 2020